مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان بسته‌های بهداشتی؛ تهیه و بین اقشار کم درآمد توزیع کردند.

حجت‌الاسلام رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و در راستای پویش ملی «به توان ما»، این اداره کل، تشکل‌های دینی مذهبی استان را به فعالیت در این حوزه فراخواند و ۵۵۹ تشکل دینی استان در این زمینه مشارکت داشتند.

او با اشاره به اینکه طرح پویش «به توان ما» با حضور۴۱ هزار و ۸۶۸ جهادگر حوزه دین در استان خراسان جنوبی اجرا شد افزود: این جهادگران علاوه بر ضدعفونی معابر و محلات خود، ۱۴۳ هزار و ۸۵۰ عدد ماسک، ۵۱۷ هزارو ۷۱۰ عدد دستکش، ۳۹ هزار و ۱۸۰ لیتر ماده ضدعفونی و ۲۰ هزار و ۴۵ برگ بروشور توجیهی تولید و در بین اقشار و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کردند.


بیشتر بخوانید: توزیع بیش از ۸۹ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر


حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: پس از شیوع کرونا، ۱۵ موکب در استان راه‌اندازی شدند و با اقدامات مختلف سعی در مبارزه با این ویروس منحوس داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: توزیع گوشت‌های تازه بین مردم را از دیگر اقدامات موکب‌های خراسان جنوبی در ایام کرونا برشمرد و تصریح کرد: بسته‌های معیشتی بسیاری شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، گوشت، مرغ و... برای خانواده‌های کم‌بضاعت تهیه و بین آن‌ها توزیع‌شد.

حجت‌الاسلام رضایی گفت: فعالیت موکب‌ها در استان استمرار داشته و روند خدمت‌رسانی به مردم و کادر درمانی تا ریشه‌کن شدن کرونا ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: در راستای پویش ملی «به توان ما»؛ ۸۰۷ نفر از چهره‌های شاخص استان به این پویش پیوستند و مردم را به ماندن در خانه و رعایت نکات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا و همچنین ارسال کمک‌های مالی خود به تشکل‌های مردمی دعوت کردند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.