۵۳۱ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تخلفات صنفی در ماه رمضان پلمب شدند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ باقرزاده رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی مازندران با تاکید بر اهمیت رعایت همه این ضوابط برای حفظ سلامتی مردم در جامعه، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع ویروس کرونا از ۵ هزار و ۷۰۱ واحد صنفی در  استان بازدید شد که از این تعداد ۵۳۱ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

او افزود:از زمان شیوع ویروس کرونا ۱۹ هزار و ۱۴۰ بازدید از صنوف، ۴۶۳ جلسات مختلف با ادارات درون سازمانی و برون سازمانی و ۵۸۰۰ گشت زنی در سطح استان به صورت تلفیقی و مستق ل انجام شد که از این تعداد حدود ۳۶۳۷ واحد صنفی متخلف که به دلایلی از جمله عدم رعایت بازگشایی در زمان مناسب و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پلمپ شدند.

سرهنگ باقرزاده گفت: هدف از اجرای این ماموریت ها، نظارت بر اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده که از سوی ناجا و فرماندهی انتظامی استان ابلاغ شد.

او با اشاره به این که از روز سه شنبه ۶ خردادماه کلیه صنوف به جز تالار‌ها و استخر‌ها فعالیت خود را آغاز کردند افزود: فعالیت استخر‌ها و تالاهار‌های پذیرایی تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و در صورت مشاهده فعالیت، این واحد‌های صنفی با آنان برابر مقررات رفتار و پلمب خواهند شد.

باقرزاده گفت: سفره خانه‌ها و قهوه خانه‌ها برابر نامه‌ای که از دادستانی کشور و دادستانی استان ابلاغ شده، می‌توانند با عدم ارائه قلیان و دریافت کد رهگیری از سامانه بهداشت فعالیت خود را از سر بگیرند.

او در پایان ضمن تشکر از تمامی صنوف و کسبه که طی این مدت همکاری‌های لازم را با ماموران پلیس داشتند از دادستانی استان مازندران و شهرستان ساری نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار