سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افتتاح بزرگترین بخش فوق‌تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات جنوب غرب کشور در بیمارستان گلستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بزرگترین بخش فوق تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات جنوب غرب کشور، صبح امروز، پنجشنبه ۸ خردادماه، با حضور قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، در بیمارستان گلستان اهواز افتتاح شد.

او افزود: این بخش با مساحت ۲ هزار مترمربع، دارای ۶۰ تخت، شامل؛ ۵۲ تخت بستری و ۸ تخت آی. سی. یو به هراه اتاق ایزوله و همه فضا‌های مجهز آموزشی، درمانی و پشتیبانی، مطابق با به روزترین استاندارد‌های روز دنیا و در مدت زمان کمتر از ۴ ماه، تجهیز و آماده شده است.

ابول نژادیان با بیان اینکه برای راه اندازی این بخش، اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده، اظهار داشت: بیمارستان بزرگ گلستان اهواز، مرکز اصلی ارجاع بیماران بدحال در استان با آسیب‌های شدید ستون فقرات، مغزی و نخاعی ناشی از سوانح ترافیکی و حوادث است که بهره برداری از این پروژه در ارائه‌ خدمات مطلوب و متناسب با بیماران، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: این پروژه یکی از آرزو‌های دیرین و مهم جامعه پزشکی جنوب غرب کشور و یکی از نیاز‌های ضروری برای ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی به مردم شریف استان است که با پیگیری‌های ریاست بیمارستان گلستان اهواز به ثمر نشست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.