۲۰ اکیپ ویژه راهداری و نظارت ترابری با تجهیزات و امکانات در جاده‌های مازندران مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از استقرار ۲۰ اکیپ ویژه راهداری و نظارت ترابری این اداره کل با تجهیزات و امکانات راهداری با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نیمه دوم خرداد در جاده‌های استان خبر داد و گفت: ۷ اکیپ در جاده هراز، ۷ اکیپ در سوادکوه و ۶ اکیپ نیز در کندوان مستقر شدند.

او افزود: علاوه بر استقرار اکیپ‌های مذکور، به طور روزانه ۳ اکیپ نظارتی از سوی اداره کل در محور‌های استان تردد داشته و بر عملکرد اکیپ‌های مستقر نظارت دقیق دارند.

نجفی گفت: این اداره کل با توجه به پیش بینی بالای تردد در این مدت، اکیپ‌های خود را با هدف ارتقاء ایمنی و خدمات رسانی بهنگام راهداری مستقر کرد.

بیشتر بخوانید: اجرای طرح ضربتی راهداری محوری در مازندران

او افزود: مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص ایام تعطیلات، گردشگران و مسافران بسیاری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده، از این رو محور‌های مواصلاتی این استان همواره پرترافیک و پرتردد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص اقدامات ایمن سازی در سطح محور‌های استان گفت: عملیات راهداری و ایمن سازی محور‌ها در قالب اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده‌ها و همچنین نصب انواع تابلو‌های هشداردهنده، انتظامی و اطلاعاتی، رفع خاموشی، پاکسازی و شانه سازی در دست اجراست.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار