کوهپیمایی دانشجویان پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مناسبت ارتحال امام خمینی

آیین کوهپیمایی با عنوان "رهروان روح الله افسران انقلابی" به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری با حضور دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی برگزار شد.

‌به گزارش خبرنگار  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) پس از انجام کوهنوردی بر سر مزار شهدای گمنام در ستاد نیروی پدافند هوایی حاضر و با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام محمد باقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه این مراسم گفت: حضور امروز دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی در کنار مزار شهدای گمنام، بیعت مجدد آنان با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی و شهدا تا آخرین قطره خونشان است.

وی افزود: نسل جوان در ایام انقلاب و پس از آن در دفاع مقدس باعث پیروزی و موفقیت شدند و این جوانان نیز پیروان همان جوانان هستند و راه آن‌ها را ادامه خواهند داد.

امیر سرتیپ دوم بیژن ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی نیز ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: دانشگاه خاتم الانبیا (ص) نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک دانشگاه ماموریت محور است و بر اساس مأموریت خود نسبت به تربیت افسران مومن متعهد و متخصص اقدام می‌کند.

وی به شرایط خاص در دوران بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: ملت ایران می‌ببینند که جوانان آن‌ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ماموریت‌های خود را تداوم می‌بخشد و با سرلوحه قرار دادن شعار "ارتش انقلابی ارتش معنویت محور"، به وظایف خود عمل می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار