مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار خراسان جنوبی از نعمت برق برخوردار هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ روستای بالای ۱۰ خانوار بدون برق در استان وجود ندارد گفت: قرار است تعداد قابل توجهی نیروگاه خورشیدی خانگی در استان راه‌اندازی شود.

او افزود: حوزه کاری شرکت برق بسیار وسیع است و جمعیت زیادی از خدمات این شرکت برخوردار هستند.

دادگر با بیان اینکه شهرستان زیرکوه در جذب به موقع اعتبارات رتبه یک استان را در دو سال متوالی کسب کرده است بیان کرد: در راستای بهره‌وری تجهیزات و افزایش ماشین آلات نیز این شهرستان شرایط مطلوبی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۳۰ روستای برق دار در استان وجود دارد و ادامه داد: سهم شهرستان زیرکوه ۹۵۰ روستای برق دار است و هیچ روستای بالای ۱۰ خانوار فاقد برق نداریم.

او  با اشاره به اینکه حجم کار در شرکت توزیع نیروی برق زیاد و شرایط خاص است تصریح کرد: این موانع سبب نشده خدمت رسانی به مردم لحظه‌ای متوقف یا قطع شود.


بیشتر بخوانید


دادگر با تاکید بر اینکه با تمام محدودیت‌های اعتباری خدمات را به نحو شایسته به مردم ارائه می‌دهیم افزود: با توجه به در پیش بودن روز‌های گرم تابستان در این راستا حمایت مردم و دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبیم تا دچار مشکل قطعی برق نشویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی است اظهار کرد: استاندار خراسان جنوبی ساخت ۱۰ هزار نیروگاه خورشیدی را دستور کار قرار داده که اقدامی مهم و اثرگذار است.

او با اشاره به اینکه نوار مرزی و شهرستان‌های مرزی استان مانند زیرکوه از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: در این راستا پیگیر اعتبارات خاصی برای امنیت مرز هستیم.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.