معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت: در سال گذشته شاهد کاهش چشمگیر ورودی پرونده‌ها به مجموعه دادگستری استان بودیم.

کاهش چشمگیر ورودی پرونده ها به دادگستری زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فتحی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان درجلسه شورای پیشگیری از جرم شهرستان خرمدره گفت: پیشگیری از وقوع جرم یک وظیفه همگانی برای همه دستگاه هاست، برای این موضوع همفکری و همدلی میان دستگاه‌ها امری ضروری است. 

او در ادامه با ارائه گزرشی با بیان اینکه که در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ شاهد کاهش چشمگیر ورودی پرونده‌ها به مجموعه دادگستری استان بودیم که این امر حاصل اقدامات موثر پیشگیرانه و همراهی وهمکاری عموم مردم نجیب استان بوده است.

فتحی با بیان اینکه علت اصلی تشکیل برخی پرونده‌های قضایی به عملکرد ادارات دولتی و نهاد‌های عمومی که بعضا بستر ساز پرونده‌ها می‌باشند اظهار کرد: با اصلاح ساختار‌های نهاد‌های عمومی و دولتی از تشکیل چنین پرونده‌هایی در دستگاه قضایی جلو گیری خواهد شد.

در پایان جلسه معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن بازدید از عملکرد سامانه تصمیم و استماع مشکلات و در خواست‌های کارکنان آن مجموعه به جهت تلاش برای کاهش ۱۴ درصدی آمار طلاق شهرستان خرمدره شده با اهدای لوح تقدیر از کارکنان اورژانس اجتماعی این شهرستان تقدیرکردند.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.