نشست بانوان فعال عرصه عفاف و حجاب با بررسی راهکار‌های چگونگی الگوسازی مناسب برای ترویج فرهنگ حجاب فاطمی در صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در نشستی با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین و بانوان فعال در عرصه حجاب و عفاف، راهکار‌های چگونگی الگوسازی مناسب برای ترویج فرهنگ حجاب فاطمی در جامعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در این جلسه با اشاره به اینکه گفتمان حجاب و عفاف فقط مختص هفته حجاب و عفاف یا فصل تابستان نیست، گفت: مسئولان امر و نهاد‌های فرهنگی باید بصورت همیشگی و مستمر با الگوبرداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی مفهوهم درست حجاب و عفاف را به جامعه تزریق کنند.

انبارلویی افزود: این مرکز در برنامه‌هایی همچون «نقطه سرخط»، «رنگ زندگی» و «تیک تاک» با تکیه بر این ارزش‌ها بصورت غیر مستقیم به مفاهیم حجاب و عفاف و گفتمان‌های انقلابی می‌پردازد و همچنین فعالیت‌ها و برنامه‌های مسئولان را در این حوزه تبیین می‌کند.

او اضافه کرد: در حال حاضر تشکل‌های مردمی باید با روحیه‌ای مطالبه گر از مسئولین فرهنگی برای برنامه ریزی در حوزه حجاب و عفاف کمک بخواهند.

او اضافه کرد: بیانات مقام معظم رهبری و شهید قاسم سلیمانی درباره عدم برخورد قهری با موضوع حجاب در جامعه الگوی مناسبی است تا نهاد‌های فرهنگی، اجتماعی و انتظامی با استفاده از این توصیه‌های ارزشمند و همچنین سایر ظرفیت‌های علمی و فرهنگی استان از این آسیب‌ها جلوگیری کنند.

در پایان این نشست بانوان فعال در عرصه حجاب و عفاف استان به بیان نقطه نظرات خود و ارائه طرح در حوزه عفاف و حجاب پرداختند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین هم با استقبال از این ایده‌ها به لزوم محتوای نو و کاربردی این طرح‌ها اشاره کرد و از آمادگی رسانه برای تشکیل کارگروه‌های برنامه سازی با حضور مدیران و تهیه کنندگان صدا و سیما و همچنین طراحان، فعالان و ایده پردازان این حوزه برای بهره برداری صحیح در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار