در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

چگونگی تعیین شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آینده

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی درباره نحوه تعیین شهریه این مدارس در سال تحصیلی آینده توضیح داد.

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعیین شهریه مدارس غیردولتی با توجه به احتمال تداوم شیوع کرونا در سال تحصیلی آینده اظهار کرد: در خصوص سناریو‌هایی که برای سال تحصیلی در نظر گرفته شده اعم از برگزاری حضوری کلاس‌ها، برگزاری یک روز در میان یا دو شیفته دروس برنامه ریزی کردیم.

او ادامه داد: درباره مراکز پیش دبستانی هم فعلا شرایط برای سال تحصیلی آینده مشخص نیست و منتظر هستیم تا ببینیم وضعیت شیوع بیماری چگونه خواهد بود؛ البته با توجه به اینکه برخی پیش دبستانی‌ها آموزش‌های آنلاین در دوران تعطیلات کرونا داشتند این روند برای سال آینده هم محتمل است.

تعیین تکلیف هزینه‌های فوق برنامه غیرآموزشی بعد از بازگشایی مدارس

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به اینکه در الگوی شهریه نحوه و چگونگی برگزاری کلاس‌ها تاثیرگذار است، گفت: شهریه فعلی با توجه به شهریه ثابت و فوق برنامه آموزشی تعیین می‌شود و شهریه خدمات غیر آموزشی از قبیل غذا، سرویس و اردو به زمان بازگشایی مدارس موکول خواهد شد.

زینی‌وند بیان کرد: شهریه مدارس در شرایط فعلی مبتنی بر حضور دانش آموزان تعیین می‌شود و طبق آیتم‌های الگوی سال گذشته خواهد بود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اظهار کرد: امسال در تعیین الگوی شهریه مدارس جلساتی با سازمان تعزیرات و سازمان حمایت هم داشتیم تا هماهنگی‌های لازم با این دستگاه‌ها هم انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
برای امسال که معلوم نیست بچه ها به مدرسه برن یا نه تقریبا شهریه مدارس رو ۴۰ درصد اضافه کردن درصورتی که آموزش پرورش گفته حداکثر ۳۰ درصد اضافه بشه این آخه انصاف؟؟
خودتون قضاوت کنید دانش آموزی که از هیچ امکانات مدرسه نمیخواد استفاده کنه برای چی باید این هزینه رو پرداخت کنه
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۱۰:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
کلاسهای آنلاین هیچ کیفیتی ندارن
پسرمن کلاس اول بود هیچی یادنگرفت ماخودمون داریم توخونه باهاش کارمیکنیم که حداقل یه چیزی متوجه بشه.مدارس غیرانتفاعی فقط پول میگیرن وحاضرنشدن ۱ریال به ملت تخفیف بدن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
به نظر من انصاف رو هم باید در حق موسس .هم معلم و هم دانش آموزان و اولیاء در نظر بگیریم....نه اینکه این افراد را با چندتا خبر و پیشنهاد نا معتبر به جان هم بندازیم.
خیلی از مدارس غیر دولتی استیجاری هستند . هزینه اجاره رو از کجا باید تامین کنند هزینه بیمه معلمان رو از کجا؟؟
وقتی اعلام می کنند حقوق معلمان را باید پرداخت کنید معلمان بی کار نبوده اند ...این حقوق از کجا پرداخت شود...چرا اسم مدارس غیر دولتی رو در لیست اصناف صدمه دیده از کرونا حذف می کنند ...چرا سایتی که مدارس برای تسهیلات چند درصدی سود باید ثبت نام کنند همیشه مشکل دارد...مدارس منبع باز پرداخت این تسهیلات چند درصدی رو از کجا باید تعیین کنند...چرا دو طرف دعوا باید مدارس و خانواده ها باشند...و خیلی چرا های دیگر؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ا. ح. مقدم
۰۷:۱۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام.
من یک معلم هستم و از قضا در یک دبیرستان غیردولتی خدمت میکنم. قبل از کرونا ما یک وظیفه مشخص و تعریف شده ای داشتیم. البته همیشه بامیل به پیشرفت.
اما ازمان شیوع کرونا کار همه ما دوبرابر شده است. گاه تا نیمه های شب برای تهیه محتوای آموزشی دانش آموزان ، برگزاری آزمون ها و ... بیدار نشستیم و دم هم نزدیم. لطفا آنچه رخ داده است را منصفانه قضاوت کنید. البته قبول دارم که هیچ چیز جای کلاس نفس به نفس را نمیگیرد. دست کم هنوز نمیگیرد. اما هیچ پنداشتن کار معلم ، دل آدم را می شکند.
هرچند بازهم تاکید می کنم کار معلم ها بیشتر شده است که کمتر نشده است.
برقرار باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام دقیقا همین طور هست که شما فرمودید بنظر من هم دبیران غیرانتفاعی خیلی زحمت کشیدند دختر من هم دبیرستان و غیرانتفاعی درس میخوانند و بنظر بنده درس های ترم دوم راخیلی بهتر یاد گرفتند و با توجه به اموزس هایی که میدادند و ووویس های که تهیه میکردند درهمه حال و در هر مکان انگار که معلم خصوصی دارند و برای امتحانات آگاهی کافی ،تشکر میکنم از همه ی دبیران محترم .ان شاءالله که سلامت و شاد باشید
Iran (Islamic Republic of)
بخشایش
۰۶:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
ازما هم ازهمین الان شهریه روگرفتن توروخدا اگه کلاسهاحضوری برگزار نشدلااقل یه مبلغی روپس بدن به ما
Iran (Islamic Republic of)
سلام پیش دبستانی باید حضوری باشد تا انرژی بچه خالی بشه
۰۵:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
نظرم اینکه ویروس ضعیف شده مردم نباید بترسن مگر کسانی که مشکل دارن مثل یه سرما خوردگی میاد میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
از کجا فهمیدی ضعیف شده؟ اینا ک میمیرن؟ اینا همه مسن هستن؟ یا بیماری خاص دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
اگه ویروس ضعیف شده بود که آمار ابتلا و فوتی بالا نمیرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
کاشکه تصویب بشه به دلیل شرایط هیچ مدرسه غیر دولتی هم فوق برنامه نداشته باشه. لااقل فقط شهریه ثابت و شهریه برای درسای اصلی بدیم. پارسال زبان کامپیوتر رباتیک باشگاه همش هزینه های اضافی بود که حتی در زمان حضوری مدرسه رفتن هم فقط وقت هدر کردن بود چه برسه غیر حضوری پولشم برنگردوندن
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۲۱:۳۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
بچه هاتون و نبرید غیر انتفاعی،من دخترمو بردم دولتی معتبر و شناخته شده.اگه حضوری برگزار نشه که با این شرایط نمیشه و کلاسها مجازیه،پس همون بهتر که دولتی باشه و پولی هم پرداخت نمیکنید.
دوسال کسی غیر انتفاعی نره هم شهریه رو میارن پایین و هم کیفیتشونو بالا میبرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
سال بعد خطر کرونا خیلی بیشترمیشه چون با ویروسهای دیگه ترکیب میشه .
Iran (Islamic Republic of)
صالحانی
۱۸:۵۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
باسلام لطفا ی فکری بفرمایند مسئولان دانش اموزان ابتدایی و پیش دبستان حتی اگر اموزش انلاین داشته باشن بازم مثل دبیرستان نیستند و بیشتر زحمت اموزش برعهده پدرو مادراست همون شهریه ثابتم انصافا خیلی زیاده باید کمتر بشه لطفا انتقال بدید
Iran (Islamic Republic of)
اتنا
۱۸:۱۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
من یک دانش آموز در مدرسه دولتی دارم روز چهار شنبه رفتم مدرسه برای ثبت نام در کلاس ششم به من گفتند باید ۵۰۰ هزار تومن کارت بکشی تا ثبت نام بشه و به ناچار من ۲۰۰ کارت کشیدم و قرار شد تا ۳۰ مرداد بقیه را بریزم و فرزند دومم هم در مدرسه غیر دولتی درس میخواند الان پیام دادن از سمت مدرسه که فعلا ۲ونیم بریزین تا دوباره ثبت نام بشه پسرم امسال کلاس دومی خودتون قضاوت کنید ما انقدر پول رو واسه چی باید بدیم خدا رو خوش نمیاد همسرم یک کارگر بیشتر نیست و مستاجرم چرا هیچکس جواب ما رو نمیده خسته شدیم از هزینه های اضافی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
خواهشاً بهداشت و فاصله اجتماعی رو رعایت کنید تا ما بتونیم حضوری بریم مدرسه واقعا کلاس های مجازی خوب نیست و بازدهی نداره اینطوری هم ما بهتر درس ها رو یاد میگیریم و هم دلمون واسه شهریه ایی که دادیم و هیچ فوق برنامه ایی در کار نبود نمیسوزه!!
Iran (Islamic Republic of)
فراهانی
۱۷:۰۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
شمامیگین شهریه ثابت وبدین چون حقوق معلم ومیدیم 4تومن. استان البرز مدرسه ی نه چندان معروف و مطرح شهریه دادم واسه کلاس چهارم دخترم روزی یکساعت فقط ویس ازواتس اپ کارشد اونم از 18فروردین تا اخر ازدیبهشت
ایامدرسه هزینه اب وبرق وگازو نظافت و تلفن و اینترنت وغیره نداشت که صرفه جویی شد چرا یه تخفیف ندادن اونم والدینی که درامدشون ازکرونا لطمه خورده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
اصلا رعایت نمیکنن
الان از ما برای سال آینده ۴ تومن گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
مگه تو چه مدرسه ایی درس میخونی؟
آخرین اخبار