در پی لغو برگزاری آزمون‌های جامع علوم در اسفندماه مقرر شد ارزیابی داوطلبان براساس معدل نمرات دروس مرتبط با هر آزمون محاسبه شود.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده توسط ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در جهت کنترل اپیدمی آن و به دنبال لغو برگزاری آزمون‌های جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و پیش‌کارورزی در اسفندماه ۱۳۹۸ و به دلیل عدم وقفه روند آموزش و تحصیل داوطلبان مقرر شد، ارزیابی داوطلبان آزمون‌های مذکور براساس نمرات دانشگاهی آنان انجام شود.

بر اساس این گزارش، فرصت ایجاد شده به صورت تشویقی برای داوطلبان در نظر گرفته می‌شود و چنانچه افرادی موفق به کسب حدنصاب لازم براساس این روش محاسبه (روش سوابق تحصیلی) نشوند، دوره اسفندماه جزو تعداد دفعات مجاز شرکت در آزمون محسوب نمی‌شود، داوطلبان مردود شدهباید در اولین آزمون علوم پایه و پیش‌کارورزی شرکت کنند.

دانشجویانی که تمایل به بهره‌مندی از مزایای نمره و رتبه آزمون علوم پایه و پیش‌کارورزی را دارند می‌توانند در دوره‌ی بعدی این آزمون‌ها شرکت کنند و نفرات برتر هر دوره به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلارام
۰۷:۵۶ ۲۹ تير ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید
حداقل نمره لازم برای رسیدن به حد نصاب و شرکت نکردن در ازمون علوم پایه چند است؟
آخرین اخبار