فومنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شاهد انقلابی بزرگ در آمریکا خواهیم بود/ آمادگی حزب مردمی اصلاحات برای کمک به مردم آمریکا

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: به زودی شاهد انقلابی به مراتب بزرگ‌ در آمریکا خواهیم بود.

محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اتفاقات اخیرِ آمریکا گفت: امروز بهار انقلاب‌ها به آمریکا رسیده است و مردم این کشور خواهان تغییرات اساسی سیاسی و اجتماعی در کشورشان هستند.

او افزود: مردم آمریکا به خصوص سیاه‌پوستان این کشور با تفکر نژادپرستی در دوره‌های مختلف مواجه بودند که این تفکر در نیرو‌های نظامی و دولتی آمریکا مشهودتر از سایر بخش‌های آن بوده است. مردم آمریکا و سایر کشور‌های دنیا حالا به این نتیجه رسیدند که باید با این تفکر نژاد پرستانه مقابله کنند.

فومنی ادامه داد: دولت آمریکا به خصوص در دوران آقای ترامپ با سیاست‌های نژادپرستانه‌ای که در پیش گرفته باعث انشقاق آمریکا شده است.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات تصریح کرد: همانطور که امام خمینی (ره) قبلا فرموده بودند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم بار‌ها فرموده اند، آمریکا در حال فروپاشی و تبدیل شدن به کشور‌ی مشترک المنافع است و این یک بهار انقلابی بوده که در این کشور رخ داده است.

او همچنین گفت: مردم ایالات متحده بالاخره به این نتیجه دست پیدا خواهند کرد که از دست حاکمان خود که پدیدآورنده چنین شرایطی هستند رها شوند و این اقدام که آن‌ها امروز انجام می‌دهند، اضمحلال و فروپاشی دولت آمریکا را به دنبال خواهد داشت؛ ما باید به زودی شاهد یک انقلاب بزرگ در آمریکا باشیم.

فومنی در پایان عنوان کرد: حزب مردمی اصلاحات آمادگی خود را برای حمایت از مردم آمریکا و انقلاب آن‌ها و ارسال کمک‌های بشر دوستانه برای این مردم اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۱:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
باید دید در نهایت چه میشود .
هم اکنون هم کشورهایی مانند: استالیا-ولز-اسکاتلند-ایرلند شمالی -کانادا هم مشترک المنافع هستند اما در ظاهر می بینیم این کشورها پیرو سیاست انگلیس این روباه پیر استعمار هستند.
_پس مشترک المنافع بودن پایان خوبی برای آمریکا نیست.
آمریکا باید لیبی شود تا تمام جنایاتی که در صد سال اخیر انجام دادند را خود تجربه کنند.
آخرین اخبار