سواحل استان بوشهر بر اثر وزش باد شمال امروز و فردا در برخی از ساعات همچنان مواج خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی وضعیت جوی و دریایی نشان می‌دهد امروز و فردا وزش جریان‌های به نسبت شدید شمالی در استان و بر روی دریا ادامه دارد و در این مدت سواحل استان در برخی از ساعات مواج خواهد بود.

محمدرضا انصاری افزود: پیش بینی می‌شود از فردا به تدریج از سرعت وزش باد‌ها کاسته شود و از جمعه دریا در سواحل استان به نسبت آرام شود.

او با اشاره به پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان بیان کرد: آسمان تا پیش از ظهر فردا بیشتر صاف همراه با وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی، جهت وزش باد را بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات به خصوص بر روی دریا ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

انصاری افزود: ارتفاع موج دریا نیز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر، و در برخی ساعات امروز و امشب ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر خواهد بود.

او عنوان کرد: در شبانه روز گذشته  برازجان و دیر با ۴۹ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرها بوده‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر همچنین گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۲۴، جزر اول ساعت ۰۵: ۱۴، مد دوم ساعت ۱۹:۰۲ و جزر دوم ساعت ۲۳:۳۵ است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.