معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از پلمب قهوه خانه‌ای در حوالی خیابان دربند خبر داد که نسبت به عرضه غیرمجاز قلیان اقدام کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار داشت: برابر تدابیر انجام شده مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان در سفرخانه‌های سنتی و ... در راستای ارتقای سلامت عمومی شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بازدید از واحد‌های صنفی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در ۲۴ ساعت گذشته از واحد‌های صنفی و مراکز عرضه قلیان در شمال تهران بازدید کردند، گفت: در این رابطه یک واحد صنفی پس از احراز تخلفات و عرضه غیر مجاز قلیان و عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا با دستور قضایی پلمب شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان، خاطر نشان کرد: سلامت مردم و افزایش احساس امنیت از اولویت ماموریت‌های پلیس است و شهروندان می‌توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در تأمین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار