مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه اول تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بسته حوادثبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه اول تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴۳ کیلو شیشه مایع در یزد

سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: به منظور مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز با انجام کار گسترده اطلاعاتی از تحرک قاچاقچیان در خصوص انتقال یک محموله مواد افیونی از شرق کشور مطلع شدند.

او با اشاره به رصد گسترده اطلاعاتی و شناسایی خودروی مورد نظر افزود: ماموران اتوبوس حامل این محموله را در محور کرمان_یزد متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ افخمی بیان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از این اتوبوس، ۴۳ کیلوگرم شیشه مایع را کشف و یک نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با بیان اینکه محموله شیشه از کشورهای همسایه شرقی تهیه و به مقصد استان های مرکزی بارگیری شده بود گفت: متهم به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

کشف بیش از ۹۶ کيلو شیشه و هروئین در یزد

سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: با دریافت خبری مبنی بر حمل و جابه جایی محموله ماده مخدر صنعتی از سوی یک دستگاه موتورسیکلت در محورهای فرعی شهرستان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیری سوداگران مرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

منصوری افزود: مأموران به محل تردد احتمالی قاچاقچیان عزیمت و به یک دستگاه موتورسیکلت که حامل بار بود مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران موتورسیکلت را متوقف و در بازرسی از آن ۶۶ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و ۳۰ کیلوگرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز با بیان اینکه در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر شدند، گفت: متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

كشف ۱۱۸ كيلوگرم تریاک در يزد

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۹ یزد با اقدامات اطلاعاتی و پليسي متوجه شدند گروهی از قاچاقچيان قصد دارند محموله اي از مواد مخدر را از استان های جنوب شرقی به استان هاي شمالی منتقل كنند.

بهدانی فرد ادامه داد: ماموران اقدامات خود را برای شناسايی و دستگيری قاچاقچيان آغاز كردند و در هنگام كنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه پژو مشكوک و خودروها را متوقف كردند.

فرمانده انتظامی استان يزد با بيان اينكه در بازرسی از اين خودرو مقدار ۱۱۸ کیلوگرم ترياك كشف شد، گفت: در اين زمینه نيز سه قاچاقچی دستگير و تحويل مراجع قضايی شدند.

سارقی که نمک خورد و نمکدان شکست!

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و اطلاع از سرقت از کارخانه ای در بافق، اقدامات و تحقیق های لازم جهت شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز کردند.

هاشمی فر ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با هوشمندی و تلاش شبانه روزی خود موفق شدند سارق را شناسایی و در هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با انتقال سارق به اداره آگاهی، او در بازجویی های پلیس، به سرقت ۲۰ دستگاه الکترو موتور از کارخانه اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: سارق ۲۶ ساله که دارای دو فقره سابقه سرقت و کارگر کارخانه فوق بود با حکم قضائی روانه زندان مرکزی یزد شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.