۱۰۱مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در استان مرکزی شناسایی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی  در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ۱۰۱مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به دوم تیرماه نود و نه در استان مرکزی شناسایی شد که بیشترین آمار روزانه امسال در استان است.

جمالیان افزود: به این ترتیب مجموع مبتلایان کرونا ویروس از ابتدای شیوع در استان مرکزی به ۳۲۱۸ نفر رسیده است که ۵۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند و خدمات پزشکی دریافت می‌کنند.

او اضافه کرد: فقط ۲۰ درصد دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت می‌شود و اگر روند افزایشی شیوع بیماری ادامه یابد، محدودیت‌های اجباری مجدد اعمال خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: از مردم درخواست می‌شود کرونا را مثل گذشته جدی بگیرند و با پرهیز از حضور در مراسم و اجتماعات به قطع زنجیره شیوع کمک کنند.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه وارد کشور شد و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشاهده شد و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و بعد از استان قم، استان مرکزی دومین استانی بود که ابتلا به کویید ۱۹ را علام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که ابتلا به کرونا ویروس داشت، اما خوشبختانه با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.