فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:هماهنگی پلیس و دستگاه قضا نقش مهمی در برخورد سریع و قاطع با مجرمان و هنجارشکنان دارد.

دیدارجهانبخش فرمانده نیروی انتظامی زنجان با نیارکی رییس کل دادگستریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان زنجان به اتفاق هیئت همراه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان با تبریک هفته قوه قضائیه و با اشاره به اینکه تعامل دستگاه قضا و نیروی انتظامی بستر ساز امنیت، آرامش و آسایش عمومی جامعه است، افزود: با توجه به حجم جرایم و پیچیدگی‌های آن در جامعه و ماموریت‌های پیش روی کارکنان، پلیس استان زنجان نسبت به استان‌های دیگر وضعیت مطلوب و مناسب تری دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه دستگاه قضا و نیروی انتظامی لازم و ملزوم یکدیگر بوده و ضرورت تعامل و همدلی صمیمانه این دو نهاد امری انکار ناپذیر است، بیان داشت: لازمه بالا بردن رضایت مردم از خدمت گزاران خودر در مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضا همکاری بیشتر این دو مجموعه است.

او راهبرد ناجا را استفاده از فن آوری نوین و سیستم‌های الکترونیکی در کنترل جرایم و ارائه خدمات به شهروندان دانست و افزود: استفاده از این فن آوری‌ها سطح سلامت اداری را افزایش می‌دهد.

سردار جهانبخش از تعامل و همکاری خوب دستگاه قضایی با نیروی انتظامی قدردانی و با تاکید بر همکاری و تعامل بیشتر با دادگستری، تامین امنیت برای آحاد جامعه را بسیار مهم دانست و از مقام قضایی خواست با همکاری وتعامل، بیش از پیش پلیس را دربرقراری امنیت یاری دهند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: امنیت و احساس امنیت نیاز مهم و همیشگی اقشار مختلف مردم می‌باشدو این مهم جز با تعامل و همکاری بیش از پیش نیروی انتظامی و دستگاه قضایی میسر نخواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.