واگذاری زمین مورد نیاز سرمایه گذاران با ۵۰ درصد مشوق در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در مناطق کمتر توسعه یافته زمین مورد نیاز سرمایه گذاران با ۵۰ درصد مشوق واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور ترغیب سرمایه گذاران برای ورود به مناطق کمتر توسعه یافته، ۵۰ درصد تخفیف در قیمت زمین واگذار شده به متقاضیان اعمال می‌شود.

او شرط استفاده از این مشوق را به پایان رساندن طرح صنعتی در زمان مقرر دانست و افزود: با توجه به بزرگی و نوع طرح، فرجه زمان مشخصی در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود و در صورتی که طرف‌های قرارداد، واحد صنعتی خود را در زمان مقرر به پایان رسانیده و موفق به کسب پایان کار ساختمان و پروانه بهره برداری گردند، اقساط باقیمانده واحد صنعتی تا سقف ۵۰ درصد مشمول بخشودگی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، شهرک‌های صنعتی کوثر و گرمی و نواحی صنعتی شکرآب، روح کندی، نیر و رضی را مشمول این دستورالعمل برشمرد و ابراز امیدواری کرد این مشوقات باعث افزایش سرمایه گذاری در این مناطق محروم استان گردد.

اهلی اعطای این مشوقات در سایر شهرک‌های صنعتی را متناسب با محل اجرا و نوع طرح، قابل اجرا دانست و ابراز داشت: اعطای این مشوقات در جذب سرمایه گذاران بسیار راهگشا بوده به طوری که در سال گذشته چندین واحد صنعتی از این مشوق استفاده نموده و موفق به پایان رساندن طرح صنعتی خود پیش از موعد مقرر شده اند.

او ادامه داد: با سایر حمایت‌های مختلف صورت گرفته از سرمایه گذاران از جمله تامین زیر ساخت ها، کاهش مبلغ نقدی و اقساط بندی بلند مدت قیمت زمین، برگزاری دوره‌های آموزشی، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، عارضه یابی واحد‌های صنعتی توسط کلینیک‌های کسب و کار و انواع حمایت‌های مالی از صنایع کوچک تلاش می‌شود تا زمینه حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان تسهیل گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.