رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

نماز جمعه در قم و شهر‌های استان اقامه می شود

حجت الاسلام ولدان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، نمازجمعه در مناطق زرد کشور از جمله تمامی شهر‌های قم از این هفته برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام محمد باقر ولدان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، نمازجمعه در مناطق زرد کشور از جمله تمامی شهر‌های استان از این هفته برگزار می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، گفت:مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا را مورد توجه قرار داد و گفت: بر این اساس نماز جمعه در مناطق زرد کشور از جمله قم، پردیسان، و سایر شهر‌های استان از این هفته برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ولدان از تدابیر اتخاذ شده برای اقامه نماز جمعه از ششم تیر سخن گفت و افزود: تب سنجی همه نمازگزاران درهنگام ورود به مصلی، کوتاه کردن خطبه‌ها و نماز جمعه، رعایت فاصله گذاری فیزیکی و تهیه مهر‌های سنگی از جمله این تمهیدات است.

او  افزود: رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی باید مورد توجه ستاد‌های نماز جمعه قرارگیرد.

حجت الاسلام ولدان از نمازگزاران خواست حتی الامکان مهر و جانماز شخصی به همراه بیاورند، و از آوردن کودکان خودداری کنند و فاصله گذاری فیزیکی را در هنگام خطبه‌ها و اقامه نماز به طور کامل رعایت کنند.

خانم جعفری مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم، از نظارت کارشناسان این مرکز بر روند برگزاری نماز جمعه خبر داد و گفت: تهویه محل برگزاری نماز و رعایت فاصله گذاری فیزیکی از تاکیدات مرکز بهداشت است، مردم حتما وسایل حفاظت فردی را برای شرکت در نماز جمعه به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار