استاندار اردبیل گفت: با فعالیت واحد‌های تولیدی صادرات محور، میزان ارزآوری به استان اردبیل امسال ۳ برابر می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در مراسم آغاز به کار واحد تولید شرکت رویای هفت آسمان گفت: امید می‌رود این واحد نیز با رفع مشکلات جاری خود اشتغال و تولید صادرات محور خود را حفظ کند.

او با اشاره به وضعیت نامناسب شهرک صنعتی اردبیل از انجام توافق و جذب ۱۲۰ میلیارد تومان از محل‌های مختلف برای بهسازی این شهرک خبر داد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: تا چند ماه آینده با ابلاغ و پرداخت این اعتبار اقدامات بهسازی و اجرای تصفیه خانه شهرک صنعتی آغاز می‌شود.

بهنام جو اظهار کرد: فاز سرمایه گذاری خارجی نیز در مساحت ۹۳ هکتار تعیین شده که با توجه به نزدیکی به فرودگاه ظرفیت مناسبی در این خصوص است.

او به آغاز فعالیت صنایع تبدیلی در استان اشاره کرد و افزود: در استان اردبیل در خصوص صنایع تبدیلی کار‌های خوبی آغاز شده و امسال ۴ برابر سنوات گذشته تولید از محل صنایع تبدیلی خواهیم داشت.

استاندار اردبیل به مشکلات باغداران و گوجه فرنگی کاران در سال‌های گذشته در خصوص از بین رفتن محصولات و نبود بازار اشاره کرد و گفت: امسال این محصولات در اول وقت خریداری و در این واحد‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.