مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با رفع موانع تولید، حضور سرمایه گذاران در استان اردبیل تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید علی نیکزاد از شهرک‌های صنعتی استان، گفت: هدف از این بازدید رفع موانع تولید و تسهیل سرمایه گذاری در استان بوده که رونق دادن به فضای تولیدی واحد‌های صنعتی یکی از خروجی‌های این بازدید‌ها خواهد بود.

او ادامه داد: در این بازدید‌ها علاوه بر آشنایی نمایندگان مردم با ظرفیت شهرک‌های صنعتی از نمای نزدیک، برای رفع موانع تولید و جهش تولید پیشنهاداتی مطرح می‌شود که برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی کارگشا خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه مهمترین مشکلات واحد‌های صنعتی را می‌توان به عدم نقدینگی و مشکل تخصیص ارز برای واردات مواد اولیه و ماشین آلات برشمرد افزود: در این بازدید سعی و تلاش شد تا از نزدیک مشکلات واحد‌های صنعتی به گوش مسئولان رسانده شود که در این راستا نماینده مردم شهرستان اردبیل، نیر و نمین قول مساعدت و همراهی دادند.

اهلی حضور نمایندگان و مسئولان در استان اردبیل را موجب تسریع در رشد و توسعه استان دانست که علاوه بر رفع بخشی از موانع توسعه به رونق اقتصادی استان هم کمک خواهد کرد.

او با اشاره به تفاهم نامه منعقده میان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استانداری اردبیل و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ترمیم و بهسازی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه قرار است با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان، معابر، تاسیسات، تصفیه خانه و شبکه فاضلاب این شهرک بهسازی و ترمیم گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: ۳۰ میلیارد تومان از محل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ۳۰ میلیارد تومان از محل استانداری و ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تامین خواهد شد که با اجرای آن، تحولی شگفت در زیرساخت‌های این شهرک اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.