سیلاوی گفت: از اوایل انقلاب تاکنون، اصناف همیشه به همه اصول نظام پایبند هستند و در خط مقدم مبارزه حضور دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در نشستی که صاحبان اصناف در این شهرستان برگزار شد، گفت: فعالان در صنف‌های مختلف در همه زمینه‌ها همکاری موثری با دولت و قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس شهرستان دارند.

او افزود: از اوایل انقلاب تا کنون، اصناف همیشه به همه اصول نظام پایبند بودند و در خط مقدم مبارزه هستند و در همه برهه‌های حساس و اضطراری همراه و همگام مردم و دولت بوده و بهترین رابطان مردم با نظام محسوب می‌شوند.

سیلاوی بیان داشت: اصناف ثابت کرده اند در هر زمان و هر شرایطی بطور جهادی و با عزم راسخ به میدان می‌آیند که می‌توان به همکاری در برگزاری رزمایش‌های مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه اشاره کرد و بی شک یکی از پر رنگ‌ترین نقاط عملکرد آن‌ها در همراهی با قرارگاه مبارزه با کرونای شهرستان است.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه انتظار داریم اصناف با وجود مشکلات فراوان اقتصادی یار و همراه ما در ادامه مبارزه با کرونا باشند و حمایت‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دهند، تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا در زمان پیک کسب و کار اصناف یعنی ایام پایانی ماه رمضان و روز‌های عید فطر سبب تحمیل ضرر‌های زیادی به آن‌ها شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده مقرر گردید وام‌های که منبع آن‌ها دولتی است، بانک‌ها حق ندارند جریمه‌ای در خصوص دیرکرد از اصناف بگیرند، ضمن اینکه در خصوص دیگر وام‌ها نیز در حال پیگیری هستیم و امیدواریم نتیجه‌ای حاصل شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.