مدیر کل زندان‌های استان اردبیل از آزادی ۶۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل خبر داد.

آزادی ۶۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیلبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید مجتبی حسینی، مدیر کل زندان‌های استان اردبیل در مراسم جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل گفت: اولین مرحله جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در سال ۹۹ در ستاد دیه استان اردبیل برگزار و زمینه آزادسازی ۶۵ زندانی در استان اردبیل فراهم شده اشت.

او افزود: تا کنون نزدید به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون توان کمک‌های مردمی و خیرین استان اردبیل برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شده است که امروز زمینه آزادی ۳۰ نفر از این زندانیان توسط خرین فراهم شده است.

مدیر کل زندان‌های استان اردبیل تصریح کرد: طی روز‌های آینده نیز زمینه آزادی ۳۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با میزان محکومیت ۷ میلیون تومان فراهم خواهد شد.

حسینی همچنین با بیان اینکه شاکیان پرونده‌ها یکی از اصلی‌ترین خیرین ستاد دیه هستند، از آن‌ها خواست تا با گذشت بخشی از طلب خود به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی کمک کنند.

او بیان کرد: با توجه به فرهنگ‌سازی انجام شده کمک‌های خیرین و مردم نوع‌دوست استان نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و امیدواریم با ادامه این روند زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شود.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.