کریمیان گفت:دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت جامعه در نوک پیکان مبارزه با بیماری کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت و خیرمقدم به حاضران گفت: در حال حاضر آمار مبتلایان به کرونا در سطح استان در حال افزایش است و به نسبت این افزایش تعداد مبتلایان ما نیز باید سطح آمادگی خود و ظرفیت‌های بهداشتی درمانی را ارتقا بخشیم.

او ادامه داد: بیمارستان شهید مصطفی خمینی به عنوان مرکز اصلی خدمات‌دهی به بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان ،نیاز است که از بالاترین حد از آمادگی به لحاظ امکانات و تجهیزات برخوردار باشد تا در عرصه خدمات‌دهی به بیماران با چالشی مواجه نشویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: خیرین حوزه سلامت در این شرایط سخت دانشگاه علوم پزشکی را دریابند و در کنار مجموعه مسئولان و پرسنل حوزه سلامت باشند و با کمک‌ها و مساعدت‌های خود؛ انگیزه خدمت بیشتر را در این مجموعه خدمت رسان ارتقاء دهند.

کریمیان در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های ایثارگرانه و جهادگونه مسئولان و کارکنان دانشگاه عنوان کرد: در هر جایی که نام دانشگاه و خدمت به مردم درمیان باشد، همه همدل و همراه برای ارتقاء و بالندگی دانشگاه و ایجاد ظرفیت‌های بیشتر و بهتر برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

در ادامه این جلسه نیز حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک پیشاپیش میلاد حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت، توجه ویژه دانشگاه به پرسنلی که در فرآیند خدمت رسانی به کرونا مبتلا می‌شوند را خواستار شد و اعلام کرد: که با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان، نیاز است که مردم شریف استان برای جلوگیری از خستگی و فرسودگی مسئولان و کارکنان دانشگاه، فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.