کانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین به مناسبت دهه کرامت، مسابقه کتابخوانی «من زنده ام» ویژه دختران بالای ۱۴ سال را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، زهرا براتی  مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین با بیان اینکه سوالات مسابقه از کتاب «من زنده ام» به قلم «معصومه آباد» طراحی شده است، افزود: ۱۰ سوال از متن کتاب طرح شده و علاقه‌مندان پس از مطالعه کتاب می‌توانند پاسخ دهند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین اظهارکرد: ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی با سبک زندگی جهادی و ارزش‌های فرهنگ دینی و نیز معرفی فرهنگ ایثار و مقاومت برای دختران جوان از اهداف اصلی برگزاری این مسابقه است.

او دلیل انتخاب این کتاب را معرفی الگویی موفق در نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای دختران با توجه به مطالب عنوان شده در کتاب مذکور و نیز شخصیت انقلابی و ارزشی «معصومه آباد» معرفی کرد.

براتی با بیان اینکه متن کتاب در قالب فایل پی دی اف در فضای مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است، گفت: داوطلبان شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل‌های مربوط به کتاب و سوالات را از کانال‌های خبری شهر اسفراین از جمله کانال خبری تازه‌های اسفراین در تلگرام به آدرس @esf_news_online دریافت کنند.

کانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین افزود: علاقه‌مندان تا پایان دهه کرامت فرصت دارند پاسخ سوالات را در قالب عددی ۱۰ رقمی که هر عدد معرف گزینه صحیح سوالات است را به شماره ۰۹۳۰۸۱۴۳۲۴۷ ارسال کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.