رئیس اداره ورزش و جوانان کنگاور گفت: با تخصیص اعتبار بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه ورزش و جوانان جهش خوبی در ورزش کنگاور ایجاد می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حجت‌اله ظفرپور رئیس اداره ورزش و جوانان کنگاور گفت: ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در موارد مختلفی همچون تکمیل مجموعه شهید قلی‌وند، ساخت خانه جوان، احداث چمن مصنوعی روستای فش از منابع مختلفی همچون ارزش افزوده به شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

او ادامه داد: مجموعه ورزشی شهید قلی‌وند شهرستان یک فضای ورزشی به وسعت ۱۱ هکتار و شامل دو سالن تمرین و سه زمین چمن، اما این مشکلاتی در خصوص این مجموعه از ابتدای احداث آن در دهه ۶۰ تا کنون وجود داشت که در سال‌های اخیر نسبت به برطرف کردن آن‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ به عنوان مثال با حمایت فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان مشکل انشعاب گاز این مجموعه بعد از مدت‌ها برطرف شده است.

او گفت: شهرستان کنگاور دارای ۲ هزار و ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۳۱ هیأت فعال ورزشی است و رشته ورزشی فوتبال و رشته‌های انفرادی در این شهرستان از جایگاه خوبی برخوردار هستند.

او ادامه داد: مساله ورزش در مناطق روستایی از اهمیت بسیار بالای برخوردار است و با توسعه ورزش در این مناطق می‌توان از حجم گسترده‌ای از انحرافاتی که در مناطق روستایی برای جوانان ما وجود دارد جلوگیری کرد و آن‌ها را به امر ورزش هدایت کرد.انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.