تیموری گفت: طی سه ماهه نخست امسال، ۳۶۹، ۴نوزاد در قم متولد شد در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ،۱۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، منوچهر تیموری مدیرکل ثبت احوال استان قم با اشاره به کاهش ۱۳ درصدی تولد در قم ، گفت: طی سه ماهه نخست امسال، چهار هزار و ۳۶۹ نوزاد در قم متولد شد در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال پیش پنج هزار و ۱۸ نوزاد بوده که ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم گفت: طی سه ماهه نخست سال ۱۳۹۹ تعداد ۲ هزار و ۱۸۴ نوزاد دختر در استان متولد شدند، در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۴۷۹ نوزاد دختر بوده است.

تیموری افزود: از متولدین سه ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۱۸۵ نوزاد پسر در استان قم متولد شد، در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۴۷۹ نفر بوده و کاهش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم بیشترین فراوانی نام پسر طی سه ماهه نخست سال ۹۹ در این استان را به ترتیب علی، امیرعلی، محمدحسین، حسین و امیرحسین عنوان کرد و افزود: بیشترین فراوانی نام دختر به ترتیب فاطمه، زهرا، زینب، حلما و ریحانه بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار