توزیع بیش از چهار میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از چهار میلیارد و ۷۵۵ میلیون متر مکعب گازطبیعی در شبکه گازرسانی به مصارف خانگی وعمومی وصنایع استان اصفهان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از چهار میلیارد و ۷۵۵ میلیون متر مکعب گازطبیعی در شبکه گازرسانی به مصارف خانگی وعمومی وصنایع این استان توزیع شده است.

سید مصطفی علوی افزود: میزان مصرف گاز در سه ماه نخست امسال هشت درصد کمتر از مدت مشابه پارسال شده است.

او گفت: از این میزان تزریق گاز طبیعی چهار میلیارد و ۴۰ میلیون مترمکعب سهم صنایع استان بوده که این میزان در مدت مشابه پارسال چهار میلیارد و ۲۵۶ میلیون مترمکعب بوده است.

سید مصطفی علوی، سهم مصرف گاز خانگی و عمومی این استان بیش از ۷۱۵ میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود: این میزان ۲۳ درصد کمتر از مدت مشابه پارسال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین استفاده از گاز طبیعی در صنعت بویژه صنایع عمده را در پیشگیری از آلودگی محیط زیست بسیارموثر دانست و گفت: مشترکان در صورت مصرف بهینه مشترکان از این نوع حامل انرژی طبق چهارچوب‌های الگوی مصرف، علاوه بر بهبود کیفیت هوا و محیط زیست در کاهش هزینه گازب‌های مشترکان گام موثری برداشته می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.