معاون فنی اداره حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: امسال با بهره برداری از ۵۹ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان، ۴۰ روستا دارای راه مناسب و ۱۵ روستا از بن بست خارج می‌شوند.

مسلم قادری، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  گفت: در قالب طرح ملی ابرار (اقدام برای راه‌های اولویت دار روستایی) با هدف تکمیل و احداث راه‌های روستایی، این طرح در جنوب کرمان نیز در حال اجرا است. 

او افزود: در جنوب استان کرمان، ۵۹ کیلومتر راه روستایی با درصد پیشرفت‌های فیزیکی متفاوت در قالب طرح  ابرار، قرار گرفته است. 

قادری با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تا کنون بیش از ۲۲ کیلومتر راه روستایی زیر سازی، ۳۴ کیلومتر آسفالت و ۲۰ کیلومتر تیغ زنی و آماده احداث شده است، بیان کرد: همه تیم های فعال با تمام توان در حال فعالیت برای پیشرفت پروژه‌های راه هستند.

او از تکمیل آسفالت محور سرخوئیه_انگر چاله در بخش اسفندقه شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: با تکمیل این راه روستایی، هزار خانوار از راه مناسب آسفالته بهره‌مند شدند و در صورت ادامه این جاده روستایی که ۲۰ کیلومتر است، بخش اسفندقه به شهرستان رابر وصل می‌شود.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از اجرای ۲۲ کیلومتر راه روستایی در شهرستان رودبار جنوب در قالب راه روستایی چاه ابراهیم خبر داد و گفت: با تکمیل این طرح، مردم ۱۷ روستا و آبادی  از این مسیر استفاده می کنند و ۵ هزار و ۴۰۰ خانوار از راه مناسب روستایی بهره مند می‌شوند.

مسلم قادری با بیان اینکه بیش از ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح  ابرار در جنوب کرمان در نظر گرفته شده است، گفت: برای صرفه جویی در هزینه‌ها ۴ تیم با ۱۵ دستگاه سنگین مجموعه اداره کل و ادارات شهرستان‌ها فعال هستند.

او تصریح کرد: با بهره برداری از راه‌های روستایی طرح ابرار در جنوب استان کرمان، ۴۰ روستا دارای راه مناسب و ۱۵ روستا از بن بست خارج می‌شوند.
انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار