مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روند اجرای هدایت تحصیلی گفت: این فرآیند به شکل غیرحضوری هم امکان پذیر است.

مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات اجرای هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان بیان کرد: هدایت تحصیلی از روز گذشته آغاز شد و دانش‌آموزان فرم ششم و هفتم را از امروز دریافت کردند و بدون حضور در مدارس امکان دریافت این فرم‌ها و انتخاب رشته وجود دارد همچنین با هماهنگی‌هایی که با مرکز فناوری آموزش و پرورش داشتیم،  انتظار داریم روند بدون مشکل انجام شود.

او ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم ظرف ۲ هفته آینده دانش آموزانی که اولویت «الف» هستند، برای ثبت نام مراجعه کنند و بعد از آن دانش آموزان با اولویت «ب» نام نویسی خواهد شد  و  از خانواده‌ها در خواست داریم ثبت نام فرزندان خود را  را زودتر انجام دهند.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش درباره ثبت‌نام دانش آموزان تجدیدی یا تغییر رشته گفت: این فرآیند برای دانش‌آموزان با شرایط یادشده بعد از امتحانات شهریور ماه خواهد بود.

شکوهی با تاکید بر اینکه مکانیزم هدایت تحصیلی و تحویل فرم‌ها غیرحضوری در نظر گرفته شده است، گفت: ممکن است عملیات ثبت نام  تابع شرایط دیگری باشد اما  فرآیند هدایت تحصیلی نیازی به مراجعه حضوری ندارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۱۸ ۲۴ تير ۱۳۹۹
خلاصه کلام // پول را بده و مدرک را بسون // مرگ بر امریکا
آخرین اخبار