فرمانده انتظامی تربت جام گفت:همت و تلاش و فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی، ۲۲ دستگاه خودروی سرقتی در تربت‌جام کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: با برگزاری مستمر جلسات قرارگاه پیشگیری از سرقت و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این قرارگاه و همچنین با همت و تلاش و فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی، در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی وطرح مبارزه با سارقان حرفه‌ای موفقیت‌های چشمگیری در سطح شهرستان شاهد هستیم.

او افزود: با اشاره به کشف ۲۲ خودرو سرقتی از ابتدای امسال،  تاکنون در این زمینه ۱۷ متهم با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و خودرو‌های کشف شده نیز تحویل مالکان آن‌ها شده است.

فرمانده انتظامی تربت جام  ادامه داد: هدفمند کردن واحد‌های گشتی بر اساس ساعات پیک وقوع جرایم و استفاده از شگرد‌های پلیسی، کنترل و نظارت بر متهمان سابقه دار در شناسایی و کشف جرایم بسیار موثر بوده است.

بیشتر بخوانید:

قهستانی بیان کرد: پلیس شهرستان با تمام توان برای امنیت و آسایش مردم تلاش کرده و در این راه نیاز به همکاری و تعامل شهروندان و مسئولان ذی ربط می‌باشد.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۷ تير ۱۳۹۹
حالا با سارق چکار می کنید