علی علیزاده در اینستاگرام مطرح کرد؛

عادی‌سازی گروهک‌های تروریستی، اولین هدف ایران اینترنشنال

تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه اینستاگرام خود، پخش نشست گروهک منافقین در رسانه سعودی ایران اینترنشنال را تحلیل کرد.

علی علیزادهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی و ساکن لندن، ضمن انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، مطلبی را درباره پشت‌پرده شبکه سعودی ایران اینترنشنال منتشر کرده و جنگ رسانه‌ای این شبکه و دیگر شبکه‌های غربی را تحلیل کرد.

علیزاده در واکنش به پخش مستقیم گردهمایی گروهک منافقین در رسانه سعودی ایران اینترنشنال و حواشی آن  در اینستاگرام نوشت:

"دو سال پیش اعلام کردم منبع مالی تلویزیون ایران اینترنشنال، پول سعودی است. مدیریت تلویزیون ایران اینترنشنال به دادگاه احضار و تهدیدم کرد. همان موقع با ضبط چند پیام ویدیویی از فعالان مدنی داخل و خارج خواستم با این تلویزیون رابطه‌شان را قطع کنند و به صورت علنی این تلویزیون را تحریم کنند. اما متاسفانه بعد از دو سال هنوز بسیاری حتی از داخل خاک ایران با این تلویزیون ارتباط دارند. از جمله صادق زیباکلام و عبدالرضا داوری از نزدیکان احمدی‌نژاد. 
حالا دیشب این تلویزیون دوباره نشست سالانه فرقه رجوی را مستقیم پخش کرده و عده‌ای خشمگین شده و کمپین راه‌ انداخته‌اند. اما پوشش زنده مجاهدین جای تعجب ندارد. این تلویزیون متعلق به سعودی است و هدف سعودی تجزیه ایران و کشاندنش به جنگ داخلی است. همانطور که با سوریه و لیبی و یمن و عراق کرد. ولی سعودی نمی‌تواند این را مستقیم بگوید. پس باید اول با دعوت از فعالان حقوق بشر و مدافعان برابری جنسیتی و فعالان دانشجویی و طرفداران محیط‌ زیست و مدافعان حقوق کارگران برای خودش اعتباری دست و پا کند و بتواند رنگ و لعابی به صورتش بزند تا مخاطب را به خودش جلب کند و بعد بتواند پیام اصلی را منتقل کند.

اما پیام اصلی چیست؟ پیام اصلی عادی‌سازی فرقه‌های تروریستی مثل الاحواز و مجاهدین و از بین بردن تدریجی حساسیت جامعه ایران به این فرقه‌ها و ریختن قبح اسم آنها. 
چه باید کرد؟ اگر در منزل اقوام و دوستانتان ببینید تلویزیون فرقه رجوی روشن است چه می‌کنید؟ اگر دیدید ایران اینترنشنال روشن است هم همان برخورد را بکنید. اگر بفهمید صادق زیباکلام با تلویزیون فرقه رجوی مصاحبه کرده چه برخوردی با او می‌کنید؟ بار دیگر که به ایران اینترنشنال رفت همان برخورد را کنید.

اگر نتوانیم این کثیف‌ترین و ضعیف‌ترین حلقه‌ جنگ رسانه‌ دشمن را بشکنیم و از فضای ذهنی ایران پاک کنیم، مطمئن باشید هرگز نمی‌توانیم حلقه‌های پیچیده‌تر و با ظرافت‌تری مثل من‌وتو و بی‌بی‌سی و رادیوفردا را از فضای ذهنی ایرانیان دور کنیم."


بیشتر بخوانید


باید بتوانیم این کثیف‌ترین و ضعیف‌ترین حلقه‌ جنگ رسانه‌ دشمن را بشکنیم

باید بتوانیم این کثیف‌ترین و ضعیف‌ترین حلقه‌ جنگ رسانه‌ دشمن را بشکنیم

باید بتوانیم این کثیف‌ترین و ضعیف‌ترین حلقه‌ جنگ رسانه‌ دشمن را بشکنیم

باید بتوانیم این کثیف‌ترین و ضعیف‌ترین حلقه‌ جنگ رسانه‌ دشمن را بشکنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۳۰ تير ۱۳۹۹
کفگیرشون به ته دیگ خورده و به هر قیمتی نیاز دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۹ تير ۱۳۹۹
دم علیزاده گرم
اولین لندن نشین هست که دردسری که حرفهای تیزش ممکنه براش مشکل ایجاد کنه نمیترسه.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۲:۵۰ ۲۹ تير ۱۳۹۹
درودبرایرانی باغیرت آقای علیزاده.اصلاح طلب عافیت طلب واصول گرای نون به نرخ روزخوریادبگیرن.علیزاده سربازشجاع ایست که یکتنه باقلم خودپرده های فریب وتطمیع وعوام فریبی را از رسانه های خائن ووطن فروش منوتو.رادیوفردا.بی بی سی وایران نشنال وابسته به جانی ترین حکومت جهان سعودی برداشته وآنهارا رسوا کرده.
آخرین اخبار