محمود پور معظمی بابیان اینکه دو دفتر کاریابی در شهرستان دامغان فعال است گفت: ۵۰۶ نفر در دفاتر کاریابی ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمود پور معظمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان با بیان اینکه دو دفتر کاریابی در دامغان فعال است گفت: درمجموع ۵۰۶ نفر برای یافتن شغل موردنظر خود به این دفاتر کاریابی مراجعه و ثبت‌نام کردند.

او با بیان اینکه تعداد ثبت‌نام کننده در دفاتر کاریابی دامغان ۱۸۳ نفر زن و ۳۲۳ نفر دیگر مرد بودند افزود: در واقع ۳۶ درصد ثبت‌نام کنندگان زنان و ۶۴ درصد دیگر را مردان تشکیل می‌دهد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان بابیان اینکه داشتن مهارت می‌تواند به یافتن شغل موردنظر متقاضیان کار بسیار کمک کند ابراز داشت: از تعداد ثبت‌نام‌شدگان در مراکز کاریابی ۸۱ نفر شامل ۴۷ زن و ۳۴ مرد در شرکت‌ها و واحدی موردنظر مشغول به کار شدند.

پور معظمی بابیان اینکه ۲۸۲ نفر از ثبت‌نام کنندگان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم بودند تصریح کرد: ۲۲۴ نفر از متقاضیان کار در مقاطع لیسانس و بالاتر را شامل می‌شوند.

او افزود: جذب افراد برای اشتغال به بخش خصوصی یا همان مراکز کاریابی واگذارشده و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیتی بر عهده ندارد و افراد جویای کار باید به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار