معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از تعطیلی مراکز هنری و سینما‌های فارس تا پایان هفته با توجه به مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهروز مرامی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اظهار کرد: تمام فعالیت‌های آموزشی آموزشگاه‌های آزاد هنری و سینمایی و فعالیت سالن‌های سینما‌ها در شهر‌های با وضعیت قرمز متوقف و در سایر شهرستان‌ها برگزاری کلاس‌های گروهی آموزشگاهی به مدت یک هفته تا ۳‏‏ مرداد ماه تعطیل است.
او ادامه داد: در صورت لغو یا ایجاد هرگونه تغییر در خصوص ادامه تعطیلی و یا بازگشایی آموزشگاه‌ها و فعالیت‌های آموزشی، مراتب بر اساس اعلام ستاد استانی به آگاهی خواهد رسید.

او افزود: با وجود اینکه یکی از وظایف این اداره کل حمایت و محافظت از منافع آموزشگاه‌ها است، اما از آنجا که اولویت اصلی آحاد جامعه از جمله دستگاه‌های دولتی و خصوصی و همچنین شهروندان، پیشگیری از شیوع بیماری و محافظت از سلامت افراد است، رعایت تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و در نظر گرفتن توصیه‌های بهداشتی برعهده مدیران آموزشگاه‌ها است.

مرامی تصریح کرد کرد: با توجه به تاکید ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا، مبنی بر برخورد با افرادی که با نادیده گرفتن اصول بهداشتی موجب به خطر افتادن سلامت شهروندان می‌شود، اعلام می‌کند موارد تخلف را جهت اقدام به این اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار