معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: غرفه های سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج به تعاونی ها واگذار شود.

چرخه واگذاری غرفه های میدان میوه و تره بار اصلاح شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرزگفت: باید سیستم واگذاری غرفه‌ها اصلاح شود چراکه این روند با چرخه نامناسبی دنبال می‌شود 

شاهمرادی با اشاره به اینکه سازمان تعاونی روستایی استان بر اساس مصوبه جلسه گذشته آمادگی لازم به منظور تامین و عرضه کالا‌های مورد نیاز مردم را دارد افزود: به این منظور از شهرداری کرج انتظار می‌رود با نظارت دقیق بر نحوه عملکرد سازمان میادین ، مسئولان را در شرایط حساس اقتصادی یاری دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در ادامه از عرضه گسترده مرغ با کیفیت منجمد در سطح استان خبر داد و گفت:  بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار با هدف کاهش قیمت مرغ گرم، توزیع گسترده مرغ باکیفیت منجمد از طریق واحد‌های صنفی خرده فروشی با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و ماشین‌های سیار با قیمت ۱۳ هزار تومان آغاز شد و تاکنون ۶ تن مرغ از سوی مباشرین و ۳۰ تن از سوی اصناف در سطح واحد‌های صنفی استان توزیع شده است.

او همچنین قیمت شکر را بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار ۸ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به ذخایر کافی شکر در انبار‌های استان هرگونه گران فروشی در این زمینه تخلف محرز شناخته شده و پرونده‌های سنگینی برای اصناف متخلف تشکیل خواهد شد.

شاهمرادی گفت : گزارش‌هایی مبنی بر تخلف برخی واحد‌های نانوایی استان در عرضه خارج از شبکه داشته ایم که به شدت با این افراد برخورد شده و سهمیه آنان قطع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ گرم ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شد که امید می‌رود با توزیغ مرغ منجمد شاهد کاهش قیمت مرغ در سطح استان باشیم.

انتهای خبر/م.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.