مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: طرح پاکسازی ویژه معابر با کمک پرسنل شهرداری در کوی علوی اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا سودانی مدیرشهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: طرح پاکسازی محلات به صورت هفتگی در سطح کوی‌های محدوده منطقه ۶ آغاز شده و طی آن نیرو‌های فعال معاونت خدمات شهری منطقه نسبت به پاکسازی فضای سبز، خیابان‌ها و معابر از جمله کوی علوی نخاله و پسماند‌ها اقدام کردند.

او افزود: این طرح به منظور ارائه خدمات اولیه شهری و پاکیزگی محل سکونت و تردد شهروندان و رسیدگی به وضعیت ظاهری محلات در هر هفته بصورت کلی و در هر محله از سطح منطقه درحال اجراست.

سودانی بیان داشت: با بکارگیری نیروی انسانی و کلیه تجهیزات، کار پاکسازی گروهی، شستشوی جداول، جمع آوری زباله و نخاله ساختمانی، جمع آوری مازاد هرس کاری و جمع آوری نخاله‌ها و زواید ی، چون پایه‌های فرسوده برق، رنگ آمیزی جداول، لوله گذاری آب خام جهت فضای سبز را در کوی علوی آغاز کردند.

مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز  تصریح کرد: در اجرای این عملیات در تلاش هستیم تا ضمن ارتقای کیفیت محیط شهری، آراستگی و نظافت شهری، ارائه خدمات مطلوب و همچنین حفظ سلامت عمومی و نشاط اجتماعی، رضایت شهروندان که مهمترین هدف ما در اجرای این طرح است را جلب کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.