اخوان گفت: یکی از الزامات قرارداد تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن باغ پرندگان ظرف دو ماه آینده بوده و امیدواریم مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مجید اخوان رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم  با اشاره به اهمیت پیگیری و انجام به‌موقع پروژه‌ها در کسب رضایت شهروندان گفت: انتظار برای پایان پروژه‌ها باوجود تمام مشکلات پیش آمده و خارج از اراده شهرداری و شورای اسلامی شهر قم مطلوب نیست.

اخوان  در جریان قرار گرفتن مردم در سیر تکاملی پروژه‌ها را یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری و شورای اسلامی شهر قم دانست و افزود: باید مردم در جریان کامل اجرای همه پروژه‌ها قرارگرفته و این اطلاع‌رسانی را باید جز حقوق شهروندان دانسته و به آن احترام بگذاریم.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم از تصویب لایحه اخذ مجوز تکمیل، مشارکت و تجهیز باغ پرندگان در آخرین جلسه رسمی و علنی شورا خبر داد و تصریح کرد: باوجود همه مشکلات اقتصادی و عدم ثبات ارز، باغ پرندگان به مرحله پایانی خود رسیده است.

اخوان مدت قرارداد را چهار سال اعلام و بیان کرد: طبق قرارداد سرمایه‌گذار باید ۹۹ گونه با تعداد سه هزار و ۸۰۰ پرنده برای باغ پرندگان تأمین کرده و هرسال ۱۰ گونه جدید نیز به تعداد ۳۵۰ پرنده به این مجموعه اضافه کند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم بهای بلیت باغ پرندگان را در سال جاری ۱۰ هزار تومان به ازای هر نفر اعلام و مطرح کرد: هرسال بلیت ورودی به باغ پرندگان در شورای اسلامی شهر قم و با توجه به برآورد هزینه‌ها مشخص و به تصویب خواهد رسید.

اخوان امکانات فیزیکی، هزینه صدور مجوزها، اجرای فضای سبز و نگهداری آن را آورده شهرداری عنوان و تأکید کرد: ۵۰ درصد از بهای بلیت و هزار بلیت رایگان ماهانه نیز سهم شهرداری از این مشارکت تجاری خواهد بود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با ابراز خرسندی از واگذاری باغ پرندگان به سرمایه‌گذار بومی از شهر قم یادآورشد: یکی از الزامات قرارداد تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن باغ ظرف دو ماه آینده بوده و امیدواریم مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار