مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: مسئولان فوتبالی کشورمان باید به فکر این باشند تا به جای عقد قرارداد با مربیان خارجی و هزینه تراشی مدرسان مطرح بین المللی را به کشورمان بیاورند.

اولیایی: به جای سرمربیان خارجی به دنبال مدرسان مطرح خارجی باشیمکاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عقد قرارداد تیم‌های ایرانی با مربیان خارجی گفت: در فوتبال دنیا و ایران بحث عرضه و تقاضا مربیان و بازیکنان وجود دارد و حاکمیت آن نیز به خوبی دیده می‌شود. تعداد مربیان و سرمربیان در کشور ما چندین برابر تیم‌های حاضر در فوتبال ایران است و به همین دلیل تعداد زیادی از مربیان بیرون از مستطیل سبز حضور دارند.

باید به فرهاد مجیدی فرصت بدهیم

اولیایی ادامه داد: استراماچونی با تیم فوتبال استقلال تهران زمانی که قرارداد بست توانست عملکرد خوبی داشته باشد و در بدو ورودش به ایران نیز استقبال خوبی از او شد، اما فراموش نکنید که این مربیان خارجی بی شک پول خود را تمام و کمال دریافت خواهند کرد و ذره‌ای از آن را نمی بخشند. اگر شنیدید که او به دنبال بازگشت به تیم فوتبال استقلال است موضوعی طبیعی است و جای تعجب ندارد.

مدیرعامل اسبق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این موضوع که استراماچونی در حال حاضر باید فرصتی برای بازگشت به تیم فوتبال استقلال داشته باشد یا نه بسیار مهم است چرا که ما بعد جدایی استراماچونی هدایت آبی پوشان را به فرهاد مجیدی جوان واگذار کردیم و از او خواستیم تا این تیم را هدایت کند. اگر در حال حاضر و در شرایطی که استقلال در تلاش است تا سهیمه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، به فرهاد مجیدی احترام نگذاریم بی شک مجموعه بازیکنان و کادر او دیگر احترامی برای مجیدی قائل نخواهند شد و دود این آتش قطعا به چشم باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی و بازیکنان این تیم خواهد رفت.

اولیایی ادامه داد:سال ها است که در کنار خانواده استقلال هستم. مهمترین نکته برای موفقیت آبی پوشان حرف شنوی مسئولان این باشگاه از سرمربی تیم و همراهی او در مسیر موفقیت است.

اولیایی:به جای سرمربیان خارجی به دنبال مدرسان مطرح خارجی باشیم

به جای سرمربیان خارجی به دنبال مدرسان مطرح خارجی باشیم

اولیایی اظهار کرد: مسئولان فوتبالی کشورمان در سطح ملی و باشگاهی باید به فکر این باشند تا به جای عقد قرارداد با مربیان مطرح خارجی و هزینه تراشی‌های چندین میلیون دلاری برای تیم‌هایی از جمله سرخابی‌های پایتخت، مدرسان مطرح خارجی را به کشورمان بیاورند و مربیان داخلی را با سطح اول فوتبال دنیا، آشنا کنند.

اولیایی در پایان گفت: زمان آن رسیده تا بازیکنان بازنشسته به کلاس‌های مربیگری مطرح رفته و آموزش ببینند. بی شک در این فصل از فوتبال کشورمان نیز شاهد این خواهیم بود که تعداد زیادی از بازیکنان دهه ۹۰ میلادی فوتبال به مربیان سطح اول فوتبال ایران تبدیل خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار