دباغی گفت: باشگاه‌هایی که در بخش آقایان تیم‌داری می‌کنند کمتر به ورزش بانوان علاقه نشان می‌دهند.

بازیکن تیم سپاهان اصفهان: حضور باشگاه‌های نامدار در لیگ فوتبال بانوان کمرنگ استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هاجر دباغی بازیکن تیم سپاهان اصفهان گفت: فوتسال را از ۱۴ سالگی آغاز کردم. یک سال بعد به اردوی تیم ملی زیر ۱۶ سال فوتبال دعوت شدم. از آنجا بود که با فوتبال آشنا شدم. یک سال بعدش در تیم آینده سازان نجف آباد بازی کردم. با تیم آینده سازان قهرمانی لیگ برتر ایران را کسب کردیم. حدود یک سال و نیم در این تیم توپ می‌زدم و بعد به تیم سپاهان اصفهان ملحق شدم.

او تصریح کرد: حضور باشگاه‌هایی که در بخش آقایان تیم‌داری می‌کنند در فوتبال بانوان کمتر است. ما وقتی وارد سپاهان شدیم، امکانات خوبی در اختیار ما قرار دادند. فولاد مبارکه در این سال‌ها برای ما سنگ تمام گذاشت و ما تمام تلاش خود را کردیم تا روی سکو باشیم. عنوان خانم گلی یک مقام فردی نیست و هم تیمی‌ها و کادر فنی هم در کسب این عنوان دخیل هستند. آن‌ها کمک زیادی به من کردند و من فقط وظیفه ام را انجام دادم. توپ‌هایی که دیگران زحمتش را کشیدند، من به گل تبدیل کردم.

دباغی افزود: هم تیمی‌های من در فصل ۹۸ تلاش زیادی کردند. به من روحیه می‌دادند و هر گلی هم که می‌زدم، سایر اعضای تیم و کادر فنی قانع نبودند و تقاضای گل‌های بیشتری می کردند. پنج سال است که ملی پوش هستم. حدود ۶ ماه پیش هم در مسابقات آسیای مرکزی، جام کافا به عنوان خانم گلی این رقابت‌ها رسیدم. سه سال گذشته هم در تورنمنت سوچی روسیه به عنوان برترین گل زن انتخاب شدم. من و خانواده ام طرفدار سپاهان هستیم. ۲ سال دیگر با این تیم قرارداد دارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار