ثلاث باباجانی سال ها رشته ریاضی فیزیک ندارد

مدیر آموزش و پرورش ثلاث‌باباجانی گفت: ثلاث باباجانی سال‌های متمادی است، فاقد رشته ریاضی فیزیک است و ایجاد این رشته نیاز شهرستان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئوف محمدی مدیر آموزش و پرورش ثلاث‌باباجانی گفت:دانش ­آموزان و اولیای آن‌ها دغدغه کمبود امکانات و معلمین مجرب دارند که خوشبختانه آموزش و پرورش شهرستان ثلاث­ باباجانی در این راستا هیچ گونه کمبودی از نظر فضای آموزشی و کادر آموزشی ندارد.

او بیان  کرد: آموزش و پرورش ثلاث باباجانی اکنون در تمامی دروس رشته ریاضی فیزیک دبیران مجرب و خبره­‌ای دارد که با تمام توان در خدمت دانش ­آموزان خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش ثلاث باباجانی ادامه داد: باتوجه به وجود دانش آموزان توانمند، مستعد و علاقه‌مند به رشته ریاضی فیزیک و فرصت­‌های شغلی موجود در شهرستان، انتظار داریم دانش آموزان با گرایش به این رشته از فرصت­های مناسب پیشرو در این زمینه استفاده نمایند.

محمدی اظهار کرد: شهرستان ثلاث باباجانی در مقوله هدایت تحصیلی دانش آموزان عملکرد قابل قبولی دارد و با برنامه ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم تا توزیع متوازن بین رشته‌ای را که مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش می‌باشد را در سطح مدارس شهرستان ثلاث باباجانی اجرا کنیم و سال تحصیلی پیش رو را به خوبی آغاز نماییم.

او یادآور شد: بدون شک انتخاب صحیح رشته تحصیلی به دانش ­آموزان کمک می‌کند تا در آینده شغلی خود موفق­‌تر باشند و به اهداف مورد نظرشان دست یابند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.