معاون فرماندهی عملیات مشترک عراق، مرحله سوم از چهارمین عملیات «ابطال العراق» با هدف پیگرد عناصر هسته‌های خاموش داعش را بسیار موفق خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سپهبد عبدالامیر الشمری، معاون فرماندهی عملیات مشترک عراق، مرحله سوم از چهارمین عملیات «ابطال العراق» را بسیار موفق توصیف کرد.

او گفت: در حال حاضر واحد‌های امنیتی در حال بازرسی چند منطقه هستند. تا به الان تجهیزات متعددی شناسایی و توقیف شده است. نیرو‌های واکنش سریع نیز موفق شدند در منطقه «ابی صیدا» در استان دیاله، تسلیحات و مهمات متعددی را شناسایی و توقیف کنند.

معاون فرمانده عملیات مشترک عراق پیشتر در بیانیه‌ای درباره مرحله چهارم عملیات ابطال العراق و آغاز بخش سوم آن خبر داد و اعلام کرد: عملیات ابطال العراق در مرحله چهارم ۱۱ ژوئیه در استان دیاله آغاز شد و از لحاظ تاکتیکی با مراحل قبل تفاوت داشت و این به علت تفاوت‌های محیط جغرافیایی و منطقه عملیات بود.

بخش سوم مرحله چهارم عملیات ابطال العراق در استان دیاله با هدف پیگرد عناصر هسته‌های خاموش داعش و ایجاد فضایی امن برای بازگشت خانواده‌های آواره به مناطق المخیسة، توکل، حوض دیالى، جنوب خانقین، زور ام الحنطة والعبارة صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار