سرمست اهمیت تولید، اشتغال و رفع موانع واحد‌های صنعتی را مورد توجه قرار داد و به همه مسئولان استان تاکید کرد که پشتیبان تولید باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست استاندار قم در بازدید از شهرک صنعتی شکوهیه استان قم گفت: بازدید میدانی از واحد‌های صنعتی و تولیدی و رفع مشکلات و دغدغه‌های تولیدکنندگان از برنامه‌های کاری مهم استان است.

سرمست افزود: امروز از یک شرکت تولیدی سلامت‌محور در تولید قرص جوشان، واحد تولید تجهیزات ساختمانی و همچنین یک واحد پلیمری و شیمیایی دانش‌بنیان بازدید به عمل آمد.

استاندار قم تصریح کرد: واحد پلیمری و شیمیایی که امروز از آن بازدید شد می‌تواند به دلیل برخورداری قم از دریاچه نمک و ظرفیت‌های معدنی آن فعالیت‌های خود را در جنب این دریاچه نیز توسعه دهد.

او عنوان کرد: ابتکار عمل و حرکت به جلو و طرح‌های توسعه‌ای از مزیت‌ها و قابلیت‌هایی بود که این سه واحد تولیدی از آن‌ها برخوردار هستند.

استاندار قم  یادآور شد: بانک‌های عامل باید نیاز به نقدینگی واحد‌های صنعتی و تولیدی استان را به‌موقع تامین کنند.

سرمست گفت: این واحد‌ها متقاضی اختصاص زمین صنعتی برای توسعه فعالیت‌های تولیدی هستند که برای این منظور اقدام‌های لازم انجام خواهد شد.

استاندار قم امروز با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه ضمن افتتاح خط تولید یک شرکت سلامت‌محور در تولید قرص‌های جوشان، از یک شرکت تولید تجهیزات ساختمانی و واحد تولید محصولات شیمیایی بازید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌ها و ظرفیت‌های تولیدی این سه واحد صنعتی قرار گرفت.

شهرک صنعتی شکوهیه قم در ۱۲ کیلومتری محور قدیم قم - تهران در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۱ هکتار واقع شده است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار