مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری برنامه‌های محرم بر بسترفضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام نورالله، ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در جلسه هم اندیشی با مسئولین هیئات مذهبی شاخص استان با موضوع برگزاری برنامه‌های محرم و دعای عرفه، گفت: نقش هیئت‌های مذهبی و جایگاه مردمی آن بر هیچ کس پوشیده نیست و بزرگترین پایگاه دینی و ملی جامعه اسلامی ما، هیئات و محافل مذهبی هستند.

او با بیان اینکه هیئات مذهبی شاخص استان باید شناسایی و ساماندهی شوند، افزود: هیئات مذهبی برجسته‌ای که بدون خرافات و پیرایه و طبق اصول برنامه دارند می‌توانند به ما در برگزاری مراسم محرم کمک کنند.

حجت‌الاسلام، ولی نژاد گفت: برگزاری مراسم در شهر‌هایی انجام شود که طبق دستور العمل‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تجمعات در آن‌ها مجاز است.

او افزود: مراسم باید به نحوی برگزار شود که الگوی برگزاری مراسم هیئت در دهه اول محرم الحرام باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مرجع تشخیص وضعیت شهرستان از لحاظ هشدار‌های بهداشتی، سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد مبارزه با ویروس کرونای آن شهرستان است.

حجت الاسلام، ولی نژاد افزود: قیام امام حسین (ع) دفاع از قرآن و اسلام بود از این رو باید در ماه محرم به فعالیت‌های قرآنی بیشتر بپردازیم.

او افزود: در صورتی که شیوع ویروس کرونا اجازه اجرای برنامه‌های وسیع و رسمی را در ماه محرم به ما ندهد از برنامه‌های جایگزین در بستر فضای مجازی بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.