مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۹ مرداد ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۹ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق بعنف منزل طلاجات در بندرماهشهر دستگیر شد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت بعنف منزل طلاجات در یکی از بندر ماهشهر بررسی موضوع دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  با بیان اینکه ماموران آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی مرجع قضائی هویت سارق را شناسایی و با شگرد‌های پلیسی سارق را دستگیر کردند، افزود: متهم در بازجویی پلیس به ۲ فقره سرقت تلفن همراه و یک فقره سرقت طلاجات در نقاط مختلف شهرستان بندر ماهشهر اعتراف نمود.

سرهنگ پاپی با اشاره به اینکه متهم پس از شناسایی با کمک مالباختگان و تشکیل پرونده راهی دادسرا و با قرار مناسب روانه زندان شد اظهار داشت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت وآرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

کشف ۵۴ راس دام قاچاق در هویزه

سرهنگ جواد مروانه فرمانده انتظامی هویزه گفت: با هدف مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان، مأموران انتظامی این فرماندهی با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی کامیون باری حامل احشام قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۵۴ راس گوسفند قاچاق کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی احشام کشف شده را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

مهار آتش سوزی کنتور برق منزل مسکونی در اهواز

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۱۷ و ۶ دقیقه امروز با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی خبر آتش سوزی کنتور برق منزل مسکونی در منطقه ملی حفاری گزارش و یک دستگاه خودرو امداد نجات و یک دستگاه خودروی اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان در یک اقدام سریع و به موقع با ایمن سازی محل حادثه عملیات اطفاء حریق را انجام دادند، تصریح کرد: این حادثه تلفات و خسارت جانی نداشت و همه ساکنان منزل مذکور در سلامت کامل به سر می برند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.