مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر گفت: این سازمان در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه تاکنون ۳۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است.

بسیج ورزشکاران استان بوشهر به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روح الله فرزین مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر بیان کرد: بسیج ورزشکاران استان در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه تاکنون ۳۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال را بین نیازمندان توزیع کرده است.

او عنوان کرد: ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده در این مرحله معادل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است و هر کدام از این بسته‌ها شامل برنج، گوشت قربانی، روغن، سویا، ماکارونی، شکر، مرغ و مایع ظرفشویی است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر افزود: مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سراسر کشور از ابتدای دهه امامت و ولایت آغاز شده و تا شب عید غدیر خم ادامه دارد.

فرزین گفت: سازمان بسیج ورزشکاران استان به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیرخم با کادر پزشکی ورزشی و ورزشکارانی که در مجموعه‌های درمانی استان در حال خدمت به مردم هستند، دیدار و با اهدای هدیه و شاخه گل از زحمات آنان قدردانی کرد.

او تاکید کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با موضوع غدیر در فضای مجازی شامل مسابقه نقاشی ویژه نوجوانان ورزشکار و مسابقات ورزشی دارت ویژه خانواده‌ها به همراه اهدای جوایز به برگزیدگان این مسابقات از دیگر اقداماتی است که در استان اجرا شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.