حجت الاسلام تقوی گفت: کرونا دنیا را درگیر کرد و دیپلماسی امروز تبدیل به دیپلماسی مجازی شد، باید کشور را در شرایط تغییر کرونا تقویت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سیدرضا تقوی عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: کرونا یا بیماری کووید ۱۹ تمام جهان را تحت تاثیر خود قرار داد و جلسات مجازی جای جلسات حضوری را می‌گیرد.

او افزود: در جنگ دیروز رزمندگان در خط مقدم جبهه بودند و امروز کادر پزشکی و مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه هستند و باید خود را بیش از پیش تقویت کرد.

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اضافه کرد: باید ارتش سایبری در کشور تشکیل و تقویت شود تا بتواند هر گونه هجوم را خنثی کند.

 تقوی تاکید کرد: باید با اتخاذ راهبرد‌های کارشناسانه و اصولی ارتش سایبری را تقویت و خود را برای هر گونه دسیسه دشمنان حتی جنگ‌های بیولوژیک پرتوی و میکروبی آماده کنیم.

او تصریح کرد: برای دستیابی به موفقیت باید به عوامل موفقیت توجه کرد و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس راه رسیدن به موفقیت را هموار می‌کند.

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بیان کرد: ائمه جمعه به مدیران کمک کنند و با بصیرت افزایی به مسوولان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا به عنوان مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان جایگزین محمد حسن پیرچه شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.