مدیر پایگاه میراث جهانی سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر گفت: پروژه لایروبی نهر گرگر حدفاصل پل‌بند گرگر تا بندمیزان این شهرستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا بهادری مدیر پایگاه میراث جهانی سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر گفت: پروژه لایروبی نهر گرگر حدفاصل پل‌بند گرگر تا بندمیزان  با حدود ۳۴ هزار متر مکعب تحت نظارت پایگاه سازه‌های آبی تاریخی در این شهرستان آغاز شده است.

او بیان داشت: این پروژه به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی نام برد که طی سال‌های اخیر در حوزه مربوط در حال انجام است و گفت: اجرای این پروژه یک کار جمعی است و همت گروهی را می‌طلبد.

بهادری با بیان اینکه تأمین اعتبار و انتخاب پیمانکار را انجام شد افزود: اقدامات و پیگیری‌های جمعی از مسئولان شوشتر طی مدت اخیر بسیار کارساز و راه‌گشا بوده است.

مدیر پایگاه میراث جهانی سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر تصریح کرد: زمان لازم برای اتمام این پروژه را حدود ۳۰ روز پیش‌بینی می شود که با اتمام این فاز، بتوان در فاز بعدی با همت دوستان و ادارات مربوط، نسبت به جمع‌آوری فاضلاب‌های ورودی به نهر گرگر در بالادست بندمیزان و نیز در قسمت جنوبی نهر گرگر حدفاصل سازه‌های آبی اقدام کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.