چهاردهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب‌یابی با حضور متخصصین داخلی و خارجی در دانشگاه صنعتی شریف به‌صورت مجازی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفرانس CMFD۲۰۲۰ چهاردهمین کنفرانس تخصصی در زمینه پایش وضعیت و عیب‌یابی ماشین‌آلات است که با همکاری کانون هماهنگی پایش وضعیت و کنترل کیفی و مرکز پایش وضعیت  دانشگاه صنعتی شریف و انجمن نگهداری و تعمیرات ایران به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

در این کنفرانس که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود متخصصان و فعالان این حوزه مقالات خود را در این زمینه ارائه می‌کنند.

توسعه فرهنگ و دانش فنی نگهداری و تعمیر بر مبنای وضعیت (Condition Based Maintenance)، شناسایی روش‌های نوین مراقبت وضعیت (Condition Monitoring) و کاربرد آن در نگهداری و تعمیرات، معرفی روش‌های مختلف عیب‌یابی (Fault Diagnosis) و تست‌های غیرمخرب (NDT)، تبادل تجارب در بخش‌های صنعتی و دانشگاهی و ارتقا دانش پایش وضعیت و نگهداری و تعمیر پیش‌بینانه از اهداف اصلی این کنفرانس است.

 در این کنفرانس دو روزه که با حضور مجازی حدود ۲۵۰ نفر برگزار می‌شود، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های مجازی از آخرین دستاورد‌های فعالان این حوزه ارائه می‌شود. در پایان کنفراس نیز به مقالات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

چهاردهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب‌یابی از صبح امروز (سه شنبه، ۲۸ مرداد) سال جاری آغاز و فردا به کار خود پایان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.