جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از راه‌حل‌های نوآورانه تیم‌های استارتاپی برای چالش‌های سلامت در حوزه قلب و عروق حمایت خواهد کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق دانشگاه در نظر دارد از راه‌حل‌های نوآورانه تیم‌های استارتاپی برای چالش‌های سلامت در حوزه قلب و عروق حمایت کند.

این کار باهدف ایجاد حرکتی نو در مسیر حل مشکلات بیماری‌های قلب و عروق با محور "نبود آگاهی کافی در جامعه در زمینه عوامل خطرزای بیماری‌هایقلبی و عروقی مانند بی‌تحرکی سبک زندگی مصرف غذای ناسالم و استعمال دخانیات"، "عدم دسترسی کافی (مکانی و مالی) برای افراد مبتلا یا در معرض خطر جهت مشاوره و غربالگری‌های اولیه پس از ایجاد حساسیت به این موضوع"، "فقدان پیگیری کارآمد افراد مبتلا بعد از تشخیص و اقدامات درمانی برای بازگشت به زندگی سالم و مدیریت عوامل خطر" از علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید ایده‌های نوآورانه خود را تا تاریخ ۳۱ مرداد در فرم ارائه ایده در سایت jdsbm.ac.ir ثبت کنند.

پس از بررسی طرح‌ها با کمک مشاوران این حوزه و همچنین متخصصین نوآوری و کارآفرینی سلامت راه‌حل‌های منتخب را با همکاری مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق اجرایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار