مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: طبق دستور استاندار البرز تا یک سال هزینه ۶ قلو‌های کرجی پرداخت و مساعدت لازم برای تامین ودیعه مسکن آن‌ها انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا جهانشاهلو، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز با اشاره به این که روز گذشته یک پدر و مادر البرزی در یکی از بیمارستان‌های استان صاحب فرزندان ۶ قلو شده اند، گفت: پیش از تولد، مادر این نوزادان در یکی از بیمارستان‌های استان به صورت رایگان بستری شده و اکنون مادر و فرزندان تحت مراقبت هستند.

او افزود: قبل از به دنیا آمدن این نوزادان مبلغ ۳ میلیون تومان به پدر آن‌ها داده شده و اکنون نیز برای هر نوزاد یک میلیون تومان از سوی استانداری واریز می‌شود.

جهانشاهلو گفت: با توجه به این که پدر نوزادان اعلام کرد که فاقد مسکن است، طبق دستور استاندار البرز در خصوص ودیعه مسکن آن‌ها نیز مساعدت لازم انجام می شود.

او افزود: همچنین با دستور دکتر شهبازی، تا یک سال هزینه‌های نوزادان اعم از درمان، پوشک و شیر خشک توسط دستگاه‌های اجرایی استان تامین می‌شود.

معاون صنایع دفاعی وزارت دفاع نیز به مناسبت رونمایی از موتور جت های ارتش، ۲۰ میلیون تومان هدیه از طرف وزارت دفاع به این پدر کرجی روی آنتن زنده هدیه کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز برای کمک به این خانواده اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.