واکنش سایپا به فیلم پیش فروش خودرو در لبنان

گروه خودرو سازی سایپا به فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص پیش فروش خودرو در لبنان واکنش نشان داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایپا، در سال‌های گذشته گروه خودروسازی سایپا در جهت توسعه بازارهای صادراتی و افزایش صادرات غیرنفتی کشور، فروش محصولات خود در کشورهای دیگر را در دستور کار قرار داده و با همکاری شریک تجاری خود در لبنان تعدادی از محصولات سواری و تجاری خود را در بازار این کشور عرضه کرد.

 شبکه الجدید لبنان در گزارشی که چهار سال پیش از نمایندگی سایپا در این کشور تهیه کرد، به محصولات متنوع سواری و تجاری و شرایط منعطف فروش نقدی و اعتباری این خودروها به شهروندان لبنانی در آن سال ها پرداخت اما ویدئوی این گزارش در روزهای اخیر و با ترجمه و تفسیری اشتباه در شبکه های اجتماعی کشور بازنشر شده است.


بیشتر بخوانید


براساس اعلام سایپا قیمت محصولات این گروه خودروسازی در سال ۹۵ در کشور لبنان از ۸۴۰۰ دلار برای پراید تا ۱۹هزار و ۲۰۰ دلار برای چانگان جهت مشتریان لبنانی متغیر بوده و هیچ خودرویی به قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه نشده است. آنچه که در گزارش شبکه الجدید در سال ۹۵ توسط نماینده سایپا در لبنان بیان می شود این است که هر شهروند لبنانی که ماهیانه ۱۵۰۰ دلار درآمد کسب می کند یا حقوق ماهیانه‌ای معادل ۱۵۰۰ دلار داشته باشد، توانایی پرداخت اقساط خودرو را خواهد داشت و لذا می تواند این خودروها را به صورت اقساطی از طریق بانک های عامل لبنانی یا مستقیماً از نمایندگی سایپا در لبنان خریداری کند.

گروه خودروسازی سایپا درخصوص اطلاعات و توضیحات نادرستی که به همراه این ویدئو منتشر شده نیز از هموطنان عزیز می خواهد که بدون اطمینان از درستی محتوا، هیچ پیامی را باور و بازنشر نکنند. زیرا تفسیرهای این چنینی در فضای مجازی بعضا یا از روی عدم آگاهی و اشتباه و یا عامدانه و در راستای اهداف سیاسی و ضدامنیتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
شماخداروشکرکنید۱۵۰۰دلارم بخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
مگه کسی مخ ...خورده که سال ۹۵ بیاد خودروهای
ژاپنی وکره ای والمانی را با قیمت ۸تا ده هزار دلار بگذاره
کنار وپراید را ۸۰۰۰ دلار بخره .قیمت همان ۱۵۰۰ دلاریست
که اعلام شوه وبیشتر از انهم ارزش ندارد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
انشاالله که هم سایپا هم ایران خودرو بزودی منقرض شوند چون من کارگر بعداز بیست سال نتوانم خودرو داشته باشم تاحالا هرچی گفتم هم درست از اب درآمده مطمعن باش
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۱:۴۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
برادر حالا اون یه حرفی زد که توجیه کن
تو چرا پخش میکنی
مگه مردم رو ساده فرض کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
سایپا اشتباه کرد خلاف می کنه بعد هرکی بهش ایراد می گیره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
بدون شک قیمتش همون چیزی هست که داخل فیلم منتشر شده هست چون گرانپا برای رقابت با تولید کننده های با کیفیت خارجی اونجا باید قیمت برابر با اونها و حتی به دلیل کیفیت خیلی پایین تر خودروهای وطنی که حتی داخل کشور کیفیتش کمتر هم میشه چون خط تیراژ تولیدات رقابتی با تولیدات مورد استفاده هم میهنامون کلا فرق داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
۸۴۰۰ دلار برای پراید!!! ما هم باور کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
حقوق حداقل 1500 دلاری برای شهروند لبنانی!!!!حاجی ما حرف گوش کنیم هر حرفی رو باور نمیکنیم . البته که حرفهای شما باور پذیرن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
اخه سال ۹۵ پراید ۸۵۰۰دلار باشه وتویوتا کرولا هم همین قیمت کدوم پراید میخره
آخرین اخبار